Kunder og kanaler

Sosiale medier

Sosiale medier

Kort oppsummert er sosiale medier samtaler og deling på nett. I sosiale medier handler det ikke bare om å få god omtale, men å eie samtalen, føre dialog med dine kunder, prospekt og brukere. Dette er uhyre viktig med tanke på bedriftens omdømme. På sosiale medier handler det om dialog. Skap dialog, be om tilbakemeldinger og engasjer til debatter. Lytte, lære og dele. Det viktigste er å vite hva man ønsker å oppnå.

Ulike måter å være synlig på i sosiale medier:

Organisk

Organisk, eller gratis synlighet, er innlegg du poster fra din egen profil i sosiale medier. Dette når hovedsakelig ut til dine følgere.

Betalt

Annonsene ser ut som vanlige innlegg, men kalles sponsede innlegg. Her har du mulighet til å nå akkurat den målgruppen du ønsker. 

 

DETTE KAN VI HJELPE DEG MED PÅ SOSIALE MEDIER:

  • Rådgiving
    Vi kan gi deg gode råd om hvordan du bør bruke sosiale medier.
  • Lage publiseringsplan
    En plan for hva som skal publiseres når og i hvilken kanal er til god hjelp for kontinuerlige oppdateringer.
  • Betalt annonsering
    Nå ut til relevant publikum og øk trafikken til nettsiden din.
  • Lage innhold
    Tekster, bilder og animasjoner som følger din kommunikasjonsstrategi.
  • Analysere resultatene
    Med hjelp av Google Analytics kan vi se effekten av din aktivitet i sosiale medier.
Kontakt oss

Elisabeth Eikemo

Digital rådgiver

elisabeth@spiredigital.no

Anne Marthe G. Bergersen

Grafisk- /interaksjonsdesigner

anne.marthe@spiredigital.no